onsdag, oktober 01, 2008

Ryktet om min död...

Usch vad tråkigt att det enda jag har att skriva om är hur mycket Blogger krånglar på min dator (skriver detta på Mr. Bs maskin). Jag har inte läst ut en bok sedan början av september (det måste vara ett personligt rekord), knappt gått utanför dörren - förutom en surrealistisk dagstur till Brighton som jag får berätta om en annan gång - och inte har jag sett några nya filmer, pjäser, utställningar, knappt några andra människor faktiskt. Och nu är det plötsligt oktober! Men återkom gärna 11 oktober för då är mitt evighetslånga skrivprojekt över och livet mitt igen! Tills dess gör jag en offentlig paus, men hoppas kunna hitta en minut här och där för att läsa andras bloggar. À bientôt!

4 kommentarer:

Hermia Says sa...

Lycka till med skrivprojektet! Inte långt kvar till den 11:e nu!

Country Girl sa...

Åh det var då för väl. Jag blev allt lite orolig. Och uttråkad för att min favoritblogg var så tyst!
Och mäkta nyfiken på ditt s k skrivprojekt...

Anonym sa...

har samma sorg som du över ett förlorat (pop)kulturellt september med ovanligt lite bokläsning.låt oss hoppas på en bättre oktober!

Country Girl sa...

Och den elfte kom och försvann...