tisdag, mars 08, 2011

luktar lätt vår South Kensington

Sista dagen hemma, imorgon Falun igen.

6 kommentarer:

Ann-Sofie på OOOF bok sa...

Mkt fin bild! Jag ringer mäklaren och köper direkt (har nog förresten bara råd med foto, ej själva huset)

Mrs. B sa...

Ja, älskar verkligen de lägenheter som vätter direkt mot en privat park. Antagligen enda fördelen med att bo på en bottenvåning.

Bokomaten sa...

Jag döööör. Men de där bostäderna är dyra tilloch med med Östermalmmått mätt... suck... Men som "tillfälligt boende" har man ju råd med det ibland.=)

Bokomaten sa...

Förutsatt att parken är central förstås.:) <-- kommentar till kommentaren ovan. Men en lägenhet mot en park (även om ett hus hade varit fab, juh, hehe) hade varit underbart i vilket fall.

Helena (Dark Places) sa...

Underbar bild! Ska faktiskt till Dear Old Blighty om några veckor, så det riktigt jublar inuti mig när jag ser att våren har kommit mycket, mycket längre där än i det här istidslandet. (För kännedom ryktas det om 5-10 cm snö imorgon... Välkommen hem!)

Mrs. B sa...

Galet dyra, Bokomaten, och då är ofta botten/källarvåningarna de billigare!

Helena, visst är det härligt med Londonvår - tittar just ut genom mitt kontorsfönster i Falun och snön vräker ner...